Pogoji poslovanja
POGOJI POSLOVANJA
Perla.si je spletna trgovina podjetja PERLA TB d.o.o.. Pogoji poslovanja so
sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za
e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Kontakt
Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi,
oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se
lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@perla.si
Splošni pogoji Perla.si so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo
Republike Slovenije, še posebej v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov,
Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih
komunikacijah (ZEKom-1), z namenom določitve pogojev uporabe spletne trgovine
www.perla.si in veljajo tudi za vse podstrani in za vse povezane strani
navedenega spletišča. Splošni pogoji veljajo za vse obiskovalce in / ali
uporabnike spletne strani.
Cene
Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naših
spletnih poslovalnicah.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko
kupec odda naročilo v spletni trgovini (oziroma preko elektronske pošte ali
telefona). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za
ponudnika, kot za kupca.
Prijava
V spletno trgovino perla.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti
nakup, morate samo izpolniti točne podatke ob oddaji naročila. Splošni pogoji
poslovanja obravnavajo delovanje spletne perla.si, pravice uporabnika ter
poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Naročanje
Postopek naročanja je povsem enostaven. Izberete si artikel in ob njemu
kliknete na polje "košarica". Sistem potem samodejno vpraša, ali
želite nadaljevati z nakupom ali pa zaključiti nakup na blagajni. Za zaključek
in oddajo naročila kliknite na pošlje "blagajna". Tam v obrazec
vpišite svoje ime, naslov, telefonsko številko, email naslov in označite, ali
je naslov in naslov za dostavo isti, v kolikor ne, lahko dodate še poljubni
naslov, kamor bi želeli, da se vaša pošiljka dostavi. Na desni strani označiti,
ali želite plačati naročilo preko spletne banke ali po povzetju. Pred oddajo
naročila je potrebno strinjanje s pogoji poslovanja. Zadnji korak je klik na
"nadaljuj", s čimer je naročilo oddano. Na email boste prejeli
sporočilo s podatki vašega naročila, paket pa bo predvidoma dostavljen
naslednji delovni dan, ob čemer Pošta Slovenije jamči za dostavo v roku 3
delovnih dni.
PERLA TB, d.o.o. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi
pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za
zavrnitev naročila, seveda če je to možno.
Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.
Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme
podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in
povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki.
Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na
voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
* kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
(e-pošta)
* bistvene značilnosti blaga
* dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na
spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
* pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok
dostave)
* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali
že vsebujejo davke in stroške prevoza
* način plačila in dostave
* časovno veljavnost ponudbe
* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem,
če in koliko stane kupca vračilo izdelka
* pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o
kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga
podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog
za svojo odločitev, če je izdelek, ki ga vrača v originalni, neodprti embalaži,
na njem ni znakov uporabe in je delujoč in nepoškodovan. Izdelek je potrebno
vrniti s priporočeno, zavarovano pošiljko. Šteje se, da je sporočilo
pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Potrošnika v zvezi z odstopom od
pogodbe bremeni neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti
podjetju najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu. O nameravanem
vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po
pošti (PERLA TB d.o.o., Kersnikova 10, 1000 Ljubljana) ali na kontaktni
e-naslov info@perla.si. Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh
po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop
od nakupa.
Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika
Glede na določbe ZVPot-1 (81. – 87. člen) ima potrošnik pravico, da v
primeru neskladnosti blaga in pravočasnem obvestilu prodajalca, upravičen da od
prodajalca zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga, če pa to ni možno
zagotoviti, pa lahko kupec zahteva znižanje kupnine
v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo
plačanega zneska. Do izpolnitve prodajalca, lahko kupec zadrži plačilo
preostalega dela kupnine, dokler prodajale ne izpolni svoje obveznosti iz
prvega odstavka 81. člena ZVPot-1. Potrošnik ima pravico zahtevati tudi
povrnitev škode, ki je nastala zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz
prvega odstavka 81. člena ZVPot-1.
Perla.si se glede na 82. člen
ZVPot-1 zavezuje, da bo brezplačno vzpostavila skladnost blaga v roku 30 dni od
prejema obvestila potrošnika, ob čemer potrošnika ne bodo bremenili stroški
povezani z dostavo ali pa bo potrošniku vrnila kupnino, saj kot prodajalec
prodaja umetniška dela, ki so specifično blago in pogosto vzpostavitev
skladnosti po želji potrošnika ni mogoča.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga,
lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim
brezhibnim blagom, razen če:
- je
izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev
izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca
v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Perla.si lahko v skladu s šestim
odstavkom 82. člena zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev
skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu
povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti
potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec
zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Potrošniku ni treba plačati za običajno
uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
Znižanje kupnine in odstop od prodajne
pogodbe
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno
znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih
primerov:
- prodajalec
ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila
ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil
potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s
šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost
obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava
neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine
ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec
je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil
skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi
od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost
pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno
znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki
ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi
bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s
katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se
neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe,
in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim
odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem
blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim
blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago,
ki je skladno.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne
pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago. Potrošnik ne
more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno
breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice
iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od
dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik mora v obvestilu o
neskladnosti natančno opisati neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko
potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali
ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči
zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago,
za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen,
prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega
zahtevka potrošnika.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne
pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v
osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
Kadar potrošnik v skladu s tretjim
odstavkom 83. člena ZVPot-1 zahteva sorazmerno znižanje kupnine,
prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno
znižanje kupnine.
Pravice iz prvega odstavka 81. člena
tega zakona prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti
blaga obvestil prodajalca.
Odpoved naročila in odstop od pogodbe
Za odpoved naročila in odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev
in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Glede na 134. člen ZVPot-1 ima
potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14 dneh podjetju
pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za
svojo odločitev.
Potrošnik pa glede na 135. člen ZVPot-1 ne more odstopiti od pogodbe:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na
katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno
njegovim osebnim potrebam;
- o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če
podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na
podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da
izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi
predmeti;
- sklenjenih na javnih dražbah.
Postopek vračila blaga
V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora
blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti podjetju Perla TB d.o.o.
v roku 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje
vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno
potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Blago potrošnik vrne zgolj po pošti s priporočeno pošiljko. Kot odstop od
pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v 14 dneh po prejemu blaga le-to vrne
prodajalcu. Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.
Postopek vračila kupnine
Perla TB d.o.o. bo potrošniku, ki odstopi od pogodbe, vrnila vsa opravljena
plačila. Denar mu mora vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh
po prejemu blaga. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej
pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave
na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte
Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne
odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da
izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti
račun.
Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik
plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila
uporabnik izbere v postopku naročila.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki niso
na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu,
dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob
dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa,
predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne
informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in
informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku
pogodbe. Šteje se, da Splošni pogoji poslovanja vsebujejo vse potrebne
informacije.
Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne
spreminjajo dogovorjeni pogoji.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene v spletni
prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo
simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Cene na ponudbi veljajo v trenutku oddaje naročila.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za
zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve
naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo
potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim
osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer
tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega
e-poštnega naslova.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na
daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu
podjetja PERLA TB d.o.o., Kersnikova 10, 1000 Ljubljana oz. na ustrezno
varovanem oddaljenem strežniku podjetja PERLA TB d.o.o.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni
trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete.
* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
* pošiljatelj mora biti jasno razviden
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene
kot takšne.
* željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno
spoštovati
Darilne škatle
V darilnih škatlah pošljemo večino artiklov. Pri opisu artikla bo zmeraj
navedeno, ali bo artikel poslan v darilni škatlici. V času razprodaj in pri
artiklih, ki so znižani, si Perla TB d.o.o. pridružuje pravico, da artikla ne
pošlje v darilnih škatlicah.
Pritožbe
Perla.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Perla.si si po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti
učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru
težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@perla.si. Postopek obravnave
pritožbe je zaupen. Perla.si bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela
pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi
obveščala o poteku postopka.
Perla.si se bo prizadevala za sporazumno rešitev spora.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Perla.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Perla.si, ki kot ponudnik blaga in storitev na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?...
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Neprevzeti paketi
Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati
odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča
finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila
preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo
na spletni trgovini. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške
neprevzetega paketa 5,00€ + stroške vrnitve paketa, katere cena se razlikuje
od vsakega posameznega paketa), strošek priprave paketa, katera zajema vse
administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00€
za vsa naročila, v katere je vštet material za pakiranje in embalaža v višini
2,50€ in stroški administrativne priprave v višini 7,50€. Naročnik se lahko
zaračuna stroškov izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve
pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali
v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.
Varovanje osebnih podatkov
Perla.si se zavezuje, da bo varovala zaupnost osebnih podatkov uporabnikov
spletnega mesta. Zbrane podatke bomo uporabili izključno za uporabo spletnega
mesta. Osebnih podatkov in kontaktnih informacij ne bomo uporabljali v druge
namene ter jih brez dovoljenja uporabnika spletnega mesta ne bomo razkrili
tretjim strankam. Storili bomo vse, da bodo vaši osebni podatki zaščiteni pred
kakršnimi koli kršitvami in zlorabami. Perla.si se zavezuje, da bo osebne
podatke od fizičnih oseb varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov
(ZVOP-1). Perla.si po določilih Pravilnika o postopkih in ukrepih za
zavarovanje osebnih podatkov in Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), ki
opredeljujeta organizacijske, tehnične postopke in ukrepe s katerimi se
varujejo osebni podatki, varuje osebne podatke, preprečuje slučajno ali namerno
nepooblaščeno uničenje podatkov ter nepooblaščeno obdelavo. Perla.si se v
skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezuje, da bo osebne
podatke obdelovala zakonito in pošteno. Vse redno ali honorarno zaposlene osebe
v podjetju Perla TB d.o.o, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov
uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in
so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in
zasebnosti uporabnikov spletne strani. Dolžnost varovanja osebnih in drugih
podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Perla TB d.o.o.
Piškotki
Spletišče v brskalnik računalnika obiskovalca oziroma uporabnika odloži
tako imenovani “piškotek”. Piškotki so tekstovne datoteke, ki se shranijo na
uporabnikovem računalniku in omogočajo analize o uporabnikovem obisku.
Uporabnik lahko piškotke z določenimi nastavitvami briše, izključuje oziroma
jih pogojno uporablja, a posledično uporabnik ne bo mogel uporabljati vseh
funkcij spletišča v polni meri. V osnovi so brskalniki nastavljeni tako, da
piškotke sprejemajo, zavračajo pa nastavljanje piškotkov, ki ne izvirajo iz
osnovnega spletišča. Upravljalec lahko osebne podatke, ki jih je uporabnik
posredoval v postopku registracije, povezuje s podatki, ki so shranjeni v
piškotku. Upravljalec lahko podatke, ki jih proizvajajo piškotki, ločeno ali v
kombinaciji s posredovanimi osebnimi podatki uporabnika uporabi za ovrednotenje
uporabe spletne strani, za izdelavo poročil o aktivnostih internetne strani,
statistične analize podatkov, analize nakupovalnih navad, oblikovanja pristopa
neposrednega trženja na podlagi nakupovalnih navad, za opravljanje nadaljnjih
storitev, povezanih z uporabo spletne strani in druge aktivnosti neposrednega
trženja. Šteje se, da uporabnik ob registraciji na spletišče galerijahest.si
daje soglasje za namestitev piškotka in osebno privolitev v uporabo in obdelavo
osebnih in drugih podatkov, ki obsega tudi možnost obdelovanja in povezovanja
podatkov, razvidnih iz piškotkov, z uporabnikovimi osebnimi podatki, ki jih je
posredoval, za namene neposrednega trženja storitev, produktov ali ostalih aktivnosti
podjetja Perla TB d.o.o.
Omejitev odgovornosti
Spletno mesto je bilo zasnovano z namenom omogočiti spletno trgovino Perla.si.
Vsebine spletnega mesta so informativnega značaja. Perla TB d.o.o. ne prevzema
nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za
kakršno koli škodo, ki bi bila uporabniku spletnega mesta povzročena kot
posledica uporabe informacij na spletnem mestu. Pridržujemo si pravico, da
uporabnike napotimo na druge strani svetovnega spleta in ne prevzemamo
nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino. Z vzdrževanjem vsebin spletnega
mesta bomo skušali zagotavljati točnost in ažurnost podatkov, vendar ne jamčimo
in ne prevzemamo odgovornosti za njihovo točnost ter celovitost. Vsi uporabniki
objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Pridržujemo si pravico do
spreminjanja, dodajanja ali odstranitve spletnih strani (v celoti ali delno)
brez predhodnega opozorila in ne prevzemamo odgovornosti za kakršne koli
posledice takšnih sprememb.
Avtorske pravice
Vse informacije in podobe na spletnem mestu so predmet avtorske zaščite ter
drugih oblik zaščite intelektualne lastnine. Reproducira se jih lahko izključno
v nekomercialne namene, pri čemer se morajo ohraniti tudi vsa navedena
opozorila o avtorskih ali drugih pravicah. Na vsaki reprodukciji (kopiranje,
reprodukcija, objava, prenos) mora biti kot vir navedena www.perla.si.
SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA
Perla.si lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih
strani, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem
spletne strani, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali
dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanila uporabnike
na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje na spletni strani www.perla.si.
Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo
veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali
dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna
zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve
stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
VELJAVNOST SPLOŠNIH POGOJEV
Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem 30. 1. 2024. Z uveljavitvijo teh
splošnih pogojev prenehajo veljati predhodni splošni pogoji.
REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami PERLA
TB, d.o.o., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte
info@perla.si, ali pa nam pišite po pošti na naslov:
PERLA TB, trgovina in svetovanje, d.o.o.
Kersnikova 10
1000 Ljubljana
Davčna številka: 75596067 (nismo zavezanci za DDV)
Matična številka: 6468497000
Vpisano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, št. vpisa 2013/41835 (osnovni
kapital 7.500,00 EUR)
Transakcijski računi:
IBAN SI56 0417 3000 2203 646
e-pošta: info@perla.si